خبرهای روز ||| حافظه تاریخی راست افراطی کجاست؟ رضا پهلوی عضو سلطنتی تیم حکومتی بود عیبی نداشت، الان چه شده که بازیکنان تیم ملی را در مقابل چشم میلیونها نفر مردم جهان تحقیر می کنند؟
بیان کردن واقعیات دوران دیکتاتوری پهلوی ضدّیتی با خواست سرنگونی جمهوری اسلامی به دست توانای مردم کشورمان ندارد.
فقط طرفداران کم حافظه ی سلطنت خود را به کوچه ی علی چپ نزنند. همین رضا پهلوی که سنگش را به سینه می زنند الان آب نمی بیند، وگرنه شناگر خوبی است.
بدونید مسئولین ورزشی مملکت در زمان شاه چه کسانی بودن و چه نسبتی با دربار شاهنشاهی داشتند.
سلطنت طلبان می گویند تیم فوتبال کنونی وابسته به رژیم است. اگر وابستگی بد است چرا از وابستگی تیم فوتبال به خودتان دفاع می کنید؟
بیان دیدگاه